неділю, 7 січня 2018 р.

Рецепт з ОЕ. Натхнення від Ірини Скляр.

     Настала і моя черга вітати вас, любі читачі, з Новим роком. Нехай він приносить усім нам багато натхнення, яскравих емоцій та нових можливостей! Бажаю всім здоров`я та миру. І хай наша творчість зробить світ трішечки добрішим. 


     Січень - найсвятковіший місяць. Попереду ще чимало приводів робити приємні сюрпризи. Для нашого завдання я зробила шоколадницю нестандартної форми. Покладу в неї цукерки чи невеличку шоколадку. Солодкий подарунок у незвичному оформленні, я сподіваюсь, додасть позитивного настрою своєму адресатові.

Мені захотілося передати морозну свіжість зими у нарядній біло-золотій палітрі. Папір, який я обрала, виявився дуже яскравим та самодостатнім. Тому головною моєю задачею було не перегрузити його зайвим декором.



З обов`язкових елементів я використала вирубку, топінг та стрічку. Паперове мереживо додало ніжності моїй роботі, а золоті вставки - контрасту.


Всередині є картка для святкових побажань.



Папір яскраво відблискує на сонці.


Якщо мені вдалося надихнути вас, приєднуйтесь до нашого завдання. З нетерпінням чекатиму на ваші душевні роботи! 


З вами була Ірина Скляр.

3 коментарі: