середу, 6 грудня 2017 р.

Марафон подарунків від СкрапРелаксу!!!

Я навіть не буду запитувати про те, любите ви подарунки чи ні, бо їх люблять всі!!!
Хтось правда любить більше отримувати, ніж дарувати, але то не про нас))
Сьогодні стартує Марафон подарунків від СкрапРелакс!!!


Подарунки будуть різні, але в кожному буде багато любові, натхнення і ізюминка) 

Цікаво? 


Привіт любі читачі. 
Хочу показати подарунок, який я для Вас приготувала, і трішки розказати як його можна отримати. Якщо Вам подобається, то стаємо ПЧ Scrap Relax, переходимо до мене в блог, якщо подобається - стаємо ПЧ ні, то в коментарях з постом про розіграш пишемо декілька слів чи просто смайлик. Я кожному присвою номерочок і 19 грудня, в день Святого Миколая, коли діти отримують подарунки, одна з Вас може отримати календар з легкої руки мого синочка. І ще буде бонус для хомяка) Більше фото в моєму блозі.


Привіт, привіт))
Я теж, дуже активно готуюсь до Новорічних свят і хочу частинку цієї радості подарувати вам.
Більше подробиць тут
А ось і подарунок.



Всім привіт!
Наближається найчарівніше та казкове свято :) Час, коли  малі та дорослі вірять у чудеса. Коли всі готують подаруночки для близьких та знайомих. Ось і я приготувала для вас невеличкий подарунок :) Це моя листівка-тунель. Але до неї ще буде приємне доповнення ;) Вам лише треба бути читачем блогу "СкрапРелакс" та, пройшовши до мого блогу, залишити будь-який коментарій під постом "Новорічний розіграш" . А 20-го грудня повернутись до мене і ознайомитись з результатами розіграшу :)
Свято наближається....



Ку-ку. Всі вже сніжок бачили?! Я гадпю, що так. А це означає, що зовсім скоро ялинка буде вже прикрашена іграшками та гірляндами, ми будемо шукати та купувати подаруночки ... а найголовніше ми будемо проводити затишні вечори у родинному колі та колі друзів. От за це і люблю зиму, вона хоч холодна але зігрівається душевним теплом оточуючих))) та горнятком чаю.
Хоч зима тільки-тільки почалася я теж хочу вас порадувати подаруночком , корисним ... а саме... А от завітайте до мене в гості і самі все побачите)))))
Чекаю вас на горнятко смачного чаю - від вас настрій, від мене презент.
Натхнення вам. Ваша Даша.



Святкового вам настрою, любі читачі)

Всі ми полюбляємо і дарувати, і отримувати подарунки) 
Особливо цікаво отримувати сюрпризи! 
То я для вас приготувала Подарунок-сюрприз)
На фото дам вам лише маленьку підказку. 



Заітайте до мене в блог у пост про наш Марафон подарунків, напишіть в коментарях про своє бажання отримати сюрприз від мене, а якщо ви напишите що саме на вашу думку буде сюрпризом і вгадаєте, то отримаєте смачну скрапову карамельку!)

До зустрічі)


Привіт всім! Хто ж не любить подарунків?! Я люблю не тільки отримувати, а й дарувати. Тому подарую теплу листівочку з невеличкими даруночками!) Ось ссилочка на мій блог. Чекаю на Вас в гості!)


А для того, щоб у марафоні взяло участь якомога більше людей - діліться інформацією в своїх блогах, соцмережах.
Плідної підготовки вам до Нового року!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар