пʼятницю, 13 жовтня 2017 р.

Спільний проект "Душевні подарунки" 4 етап. Бебібук від Оксани Корнійчук

Привіт! Сьогодні свою роботу-натхнення до четвертого "Дитячого" етапу нашого СП "Душевні подарунки" показуватиму я - Оксана Корнійчук

В мене бебібук. 


Мабуть, в той день, коли хтось зробив красиві електронні сторінки, роздруккував їх на цупкому папері і вклав у красиво задекоровану обкладинку, цей хтось навіть не здогадувався, що в світі скрапбукінгу зріє революція. Тому що такі буки набули останнім часом просто величезної популярності.


Я думаю причин цьому є багато. Можливо, і економічна криза, і комерційна складова, і мода. Але як би там не було, бебіків зараз видумають будь яких форм, складності і формати.


І разом з цим всім я подумала, що такий виріб цілком відповідає умовам нашого проекту. Адже цілком достойну роботу можна зробити за один два вечори і це буде чудовий подарунок для мами малюка.


Мій має формат А5, комбіновану обкладинку з двох відрізів тканини і композицію з квітів та вирубки. Закривається на резинку. А замість кілець використала вощений шнур. Бук вийшов досить пухким -  сторінки я друкувала на щільному папері, і кільця, як мені здалось зробили його занадто громіздким. Тому я подумала, що такий спосіб кріплення є непоганим варінтом виходу із ситуації. Бо тут постає вічне питання - добротний переплет із самотканим капталом, чи всеж ідеально заповненні сторінки, переставлені так як зручно мамі головнего героя книги.


А сторіночки - від нашого постійного спонсора майстерні декору "Горошок"




Рада, якщо наштовхнула когось на нову ідею. З нетерпінням чекатиму на чудові роботи до цього етапу. 
Посилання можна додати тут


4 коментарі: